۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۴

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان:

بی‌ثباتی مدیریت شهری در گیلان موجب عقب‌ماندگی‌ها شده است

بی‌ثباتی مدیریت شهری در گیلان موجب عقب‌ماندگی‌ها شده است

رشت - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با انتقاد از عدم ثبات شهری در استان گفت: عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان موجب عقب ماندگی و ابتر ماندن کارها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار پیربازار رشت اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری سرفصل‌های گسترده‌ای دارد که باید به آن پرداخت.

وی با بیان اینکه تجدید حیات دستاورد مهم حوزه بازآفرینی شهری است، افزود: تجدید حیات تاریخی، اجتماعی و فرهنگی باید در بازآفرینی شهر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اهمیت حُسن انتخاب مدیر شایسته برای شهر اضافه کرد: مدیر مبتکر و خلاق می‌تواند از آسیب‌های شهری برای توسعه فرصت سازی کند.

آرنگ با تاکید بر توجه مدیریت شهری به لایه‌های مختلف مردم و بکارگیری از شهروندان در پیشرفت شهر بیان کرد: ایجاد صمیمیت، اخلاق مداری و صداقت در گفتار و رفتار لازمه کار مدیران شهری است.

وی با انتقاد از عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان افزود: عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان موجب عقب ماندگی و ابتر ماندن کارها شده است.

قرارگیری سه ضلع شهروند، شهرداری و شورا منجر به حکمرانی خوب می‌شود

بی‌ثباتی مدیریت شهری در گیلان موجب عقب‌ماندگی‌ها شده است

«علی اکبر پورعلی» شهردار جدید پیربازار رشت در این مراسم اظهار کرد: بر مشکلات، آسیب‌ها و فرصت‌های شهر پیربازار واقف هستم.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهر پیربازار در بخش‌های مختلف افزود: نقش اساسی پیربازار بعنوان پل ارتباطی اوراسیا و کشورهای حاشیه خزر با ایران و گیلان یک ظرفیت ارزشمند و اقتصاد آفرین است.

شهردار پیربازار با بیان اینکه دنبال تجدید حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهر هستیم، گفت: با توسعه گردشگری و توجه به زیرساخت‌های این بخش دنبال شکوفایی اقتصادی و بازآفرینی شهری پیربازار هستیم.

پورعلی با اشاره به شرایط اقتصادی و محدودیت منابع مالی بیان کرد: مدیریت استراتژیک و برنامه محور منجر به توسعه و پیشرفت شهر و رونق اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از آحاد مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها نتیجه بخش است، افزود: قرارگیری سه ضلع شهروند، شهرداری و شورا منجر به حکمرانی خوب و موفق می‌شود.

کد خبر 5777640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حبیبی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      والله وضعیت مدیریت درروستاهای استان اسفبارتره مثلا روستای بدون بیکار مرککز دهستان رحمت آباد ننونه کوچکش بیایید ببینید شما کجای کارید غارت زمین های ناب کشاورزی وتغییر کاربری ها وپیمانکاری وطراحی وصدور مجوز تیمی صفر تاصد و.....نفس های مردم وساکنین را به شماره انداخته ۱۲ ساله مردم با یک تیم تک قطبی موا